جامعه فاطمیه

مشخصات بلاگ
جامعه فاطمیه

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۱۳ ب.ظ

کلاس معارف قرآنی 1401/10/1

بسم الله الرحمن الرحیم

کلاس معارف قرآنی: 1401/10/01

سلام عرض می‌کنیم به پیشگاه امام حاضر و ناظر که تمام روی قلب ما و توسلات ما متوجه ایشان است و ان‌شاء‌الله که دعایشان هم شامل حال همه ما باشد.

همچنین سلام عرض می‌کنیم به محضر شما نازنینان و دوستان، یاران، همراهان و کسانی که برای خودشان قیمت بالایی قائل هستند و به خودشان چوب حراج نمی‌زنند و ارزان نمی‌فروشند، مفت در اختیار دیگران قرار نمی‌دهند و لحظه‌های عمرشان را هم مفت نمی‌بازند.

الحمدلله عطر حضور مومن دغدغه‌مند، مومنی که برای خودش ارزش قائل است، حال آدم را خوب می‌کند. نمی‌گویم صد در صد همه اینطوری هستند؛ غلط است کسی یک امضای صد در صدی پای دیگران بگذارد. امضای صد در صدی فقط مال معصوم است؛ منتها با همه اشتباهات و بیراهه رفتن‌ها و کج روی‌ها، با همه فراز و نشیب‌ها، مهم این است که شما دنبال این هستید که در لشگر حق باشید. این امر هم با تلاش و پیگیری شما، با دنبال‌گیری و استمرار شما در این مسیر ثابت می‌شود. لذا ارزش خیلی زیادی دارد و عطر زیادی در فضای ملکوتی جهان پراکنده می‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۱:۱۳
عبد
جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۶:۱۹ ب.ظ

قدم صدق اول

💟 زیارت عاشورا، زیارت اباعبدالله الحسین و خاندان و یاران ایشان از نزدیک‌ترین زاویه ممکن است، به طوری که بیشترین و عالی‌ترین شناخت و معرفت را به زائر می‌دهد.

🌷در فرازی از این دیدار جان‌ها، به امام عرض می‌کنیم:

🌷فاَسْئَلُ اللهَ الَّذى اَکْرَمَنى بِمَعْرِفَتِکُمْ وَ مَعْرِفَةِ اَوْلِیآئِکُمْ، وَرَزَقَنِى الْبَرآئَةَ مِنْ اَعْدآئِکُمْ، اَنْ یَجْعَلَنى مَعَکُمْ فِى الدُّنْیا وَ الاْخِرَةِ، وَ اَنْ یُثَبِّتَ لى عِنْدَکُمْ قَدَمَ صِدْق فِى الدُّنْیا وَ الاْخِرَةِ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۸:۱۹
عبد